Video Razumevanje podpisov v Mac Mail

Gledate:
Video Razumevanje podpisov v Mac Mail



Nastavitev e-poštnih podpisov v Mac Mail je lahko zmedena, saj se morda zdi, da podpisi, ki jih ustvarite, ne bodo na voljo, ko jih ustvarite. Naučite se ustvariti in upravljati svoje podpise, nastaviti privzete podpise in izbrati alternative.

Vir: macmost.com (YouTube kanal)

Diskutirajte z odgovorom na to temo.

Prepis videoposnetka: Živjo, to je Gary z MacMost.com. Danes si oglejmo nastavitev in uporabo e-poštnih podpisov.
MacMost vam ponuja zahvaljujoč odlični skupini več kot 1000 podpornikov. Pojdite na MacMost.com/patreon. Tam si lahko preberete več o akciji Patreon. Pridružite se nam in pridobite ekskluzivne vsebine in tečajne popuste.
Ko torej pošljete novo e-poštno sporočilo v aplikaciji Mac Mail, je običajno spodaj desno vključen podpis, ko začnete sestavljati sporočilo. To lahko vsebuje vaše ime, vaš e-poštni naslov, spletno mesto, vse vrste stvari. Vendar bi lahko bilo nekoliko zmedeno, kako nastaviti e-poštne podpise. Včasih se ne prikažejo in včasih, ko ustvarite nov e-poštni podpis, se zdi, da ga ne morete izbrati, da bi ga uporabili v novem sporočilu.
Ko sestavite novo sporočilo v aplikaciji Mail, boste verjetno privzeto videli e-poštni podpis, ki se prikaže na dnu. Samodejno bo tam. Lahko pa spremenite, kateri e-poštni podpis je tam, s tem majhnim pojavnim menijem tukaj. Če ga izberete, lahko izberete Brez in s tem odstranite podpis. Izbirate lahko s seznama podpisov, čeprav boste morda videli samo enega, če niste več nastavili. Izberete lahko Uredi podpise. Namesto uporabe tega pojdimo neposredno tja, tako da odpremo Pošta, Nastavitve in nato na vrhu izberemo Podpisi. Tukaj nadzorujete podpise v aplikaciji Mail. Uporaba tega je lahko zmedena, ker deluje na drugačen način kot skoraj vse drugo v macOS.
Tukaj boste videli tri stolpce. Samo na levi boste videli stolpec, ki vključuje vse podpise na vrhu in nato pod njim vsak e-poštni račun, ki ste ga nastavili. Morda imate samo en e-poštni račun. Mnogi ljudje imajo več dodanih v Mac Mail. Tako boste videli, da so vsi navedeni tukaj. Nato boste tukaj na sredini videli seznam podpisov. Nato lahko izberete podpis in ga vidite tukaj na desni ter ga tudi uredite. Zdaj je zmedeno, če dodate nov podpis, zato tukaj uporabimo gumb Plus in dodamo še en podpis. To mu bo dalo takšno ime. Ampak poimenujmo ga kako prav. Recimo, da je to nekaj, kar želimo uporabiti v poslovnem komuniciranju, zato ga bomo poimenovali Business. Potem ga postavimo tukaj, kot želimo. Torej bom morda tukaj uporabil svoje ime in polni URL, ki ga bodo ljudje lahko uporabili za obisk mojega spletnega mesta, nato pa bom morda pred njim postavil kup pomišljajev, tako da bo ustvaril ločnico. To je torej moj novi poslovni podpis.
Zdi se, da ste končali in bi morali to lahko uporabiti. Tukaj ustvarimo novo sporočilo. Bomo videli, da uporablja starega. V redu. Torej je privzeto nastavljeno na Podpis #1, ne Business. Ampak to je v redu. Lahko bi ga spremenil tukaj, razen ko izberem to, moj podpis podjetja ni naveden nikjer. Kaj se torej dogaja tukaj? Zakaj ga ne morem izbrati? No, če se vrnem na Nastavitve tukaj, bom videl račune. Opažam, da vsak pravi, da ima en podpis. V vseh podpisih piše 2 in navaja oba. Toda če grem na enega od teh, se prikaže samo podpis #1. Vsak od njih to samo pokaže. To je zato, ker deluje celoten vmesnik s podpisom. Če želite uporabiti podpis z e-poštnim računom, ga morate dodati temu e-poštnemu računu. Zdaj vam ga ni treba ponovno ustvariti. Vse, kar morate storiti, je, da se vrnete na Vsi podpisi in to povlecite in spustite na katerega koli od teh. Opazite, da tukaj za to piše dva podpisa. Lahko ga izberem in tam je. Ni pa naveden za te druge. Torej, če ga želim dodati za vse te račune, tako da lahko uporabim podpis, kadar koli pošiljam e-pošto s katerega koli računa, ga lahko enostavno povlečem in spustim tako. Zdaj je naveden za vsak od teh računov. Če želim, lahko spremenim vrstni red, v katerem se prikaže tukaj v računu. Tudi tukaj spodaj nastavite privzeto vrednost. Torej je za pošiljanje e-pošte s tega računa privzeti podpis #1. Lahko pa to spremenim v Business, tako da je to privzeto.
Zdaj pa poskusimo poslati e-pošto. Videli ste, da izbere moj novi poslovni e-poštni podpis. Tukaj celo piše, da je. Toda vedno se lahko vrnem in izberem Podpis #1. Oba sta navedena pod tem računom, tako da bosta oba na voljo tukaj. Zdaj ne pozabite, da sem ga nastavil kot privzeto samo za ta račun. Torej, če spremenim, od kod prihaja ta e-pošta, v drug račun, bo izbral privzeto za ta račun. Vendar sem dodal Business vsakemu posameznemu računu. Tako bo vedno na voljo tukaj na tem seznamu.
Ideja je torej, da vam bodo vsi podpisi pokazali seznam vseh podpisov, ki ste jih ustvarili. Toda vsak račun bo prikazal samo podpise, ki so na voljo za ta račun. Tako lahko ustvarim še enega, in naj to imenujemo Osebno. To je samo za pošiljanje e-pošte prijateljem. Vse, kar bom naredil tukaj, je samo dolg pomišljaj in nato moje ime. To je vse, kar želim za osebno e-pošto. To bom dodal samo v svoj račun iCloud tukaj. Torej ne bo na mojem računu iMac ali računu Goggle. Tako lahko vidite, da ta pravi, da so vključeni trije podpisi in Osebno, vendar ti osebni sploh niso vključeni. Še vedno pa bom podpis #1 pustil kot privzeto za iCloud. Torej ustvarimo novo sporočilo tukaj. Preklopil bom na pošiljanje iz svojega računa iCloud in videli boste, da izbere podpis #1 kot privzeto. Imam pa osebno na voljo. Osebno ne bi bilo na voljo, če bi tukaj uporabljal drug račun, ker ga ni na seznamu za ta račun.
Tako bi lahko v bistvu ustvarili nov podpis, da bodo izbrani Vsi podpisi, nato pa ga uporabite povleci in spusti, da ga razširite na te druge račune. Lahko celo odprete enega od teh drugih računov in od tam povlečete in spustite. Tako bi lahko osebno potegnil iz tega računa v ta račun, da bi ga dodal, če želim. Poleg tega bi lahko ustvaril tudi nov podpis, medtem ko imam izbran račun. Zato bom tukaj ustvaril novega in poimenoval to Promo, če želim nekaj promovirati in nastaviti kot nekaj drugega. Potem je na voljo tukaj. Na voljo bo tudi v vseh podpisih, vidite, da zdaj piše štirje podpisi, vendar ni na voljo v teh dveh računih, razen če ga bom potegnil in spustil na ta računa. Če želim nekaj odstraniti iz računa, lahko grem v račun, tam lahko izberem podpis, pritisnem Minus in to bo storilo, ne da bi zahteval potrditev. Ker ga odstranjuje samo iz tega računa. Še vedno je na voljo tukaj in bi še vedno na voljo v drugih računih, kjer sem dodal ta podpis. To je samo v vseh podpisih, če izberem nekaj in ga nato odstranim, potem bom pozvan k potrditvi, ker bo s tem podpis v celoti odstranjen. Izšel bi iz vseh podpisov in ne bi bil več na voljo v nobenem od teh računov. Podpis bi izginil.
Če želite preimenovati podpis, ga lahko izberete in ga znova kliknete in zdaj ste v načinu za preimenovanje. Tako kot preimenovanje datoteke. Tako lahko to preimenujem v Basic in videli boste, da se novo ime uporablja tudi v računih. Podpis lahko izberem tudi kjer koli sem, na primer tukaj sem pod mojim računom Goggle, izbral sem Business in to bi lahko spremenil, nato pa bom videl, da se to odraža povsod, kjer se uporablja poslovni podpis. Torej bom šel sem. Izberite Business in videli boste, da so spremembe uporabljene. Obstaja samo en poslovni podpis. Uporablja ga samo več računov.
Druga možnost, ki jo imate, je tukaj spodaj pod Privzete nastavitve. Namesto nastavitve določene privzete vrednosti lahko seveda izberete Brez. Lahko pa izberete Naključno ali v zaporednem vrstnem redu. To je uporabno, če imate veliko podpisov, ki vsebujejo ponudbo ali morda promovirajo drugačen vidik vašega podjetja, potem bi lahko imeli te podpise navedene tukaj za ta račun. Nastavite ga na Naključno ali V zaporednem vrstnem redu in vsakič, ko pošljete novo e-poštno sporočilo s tega računa, bo s seznama izbralo drugo.
Kar se tiče urejanja podpisov, ko ga izberete in greste tukaj na Uredi, lahko uporabite skoraj vse, kar bi običajno uporabljali za urejanje obogatenega besedila. Zato razmislite o tem, kako bi uredili besedilo v TextEdit. Izberem lahko na primer nekaj besedila in naredim ukaz B za krepko. Lahko grem tudi v meni Format, kar je nenavadno, ker običajno, ko greste v okno z nastavitvami, kot je to v aplikaciji, ne morete veliko narediti z elementi menija tukaj zgoraj. Toda v tem primeru lahko. Lahko uporabite Format. Lahko naredite Prikaži pisave. Prikažete lahko vse pisave, spremenite pisavo, velikost pisave, slog. Tukaj lahko izberete Barve in spremenite barve. Izvajate lahko stvari, kot so Bullet Lists in Izbira med vsemi različnimi funkcijami sloga. Izberete lahko poravnavo. Tako bi lahko centriral to in vse to. Dokler pošiljate e-pošto z obogatenim besedilom, bo vse to delovalo.
Seveda, če pošiljate e-pošto z navadnim besedilom, bo to preprosto pretvorjeno v navadno besedilo, tako kot vse drugo, kar storite v sporočilu. Tukaj lahko tudi kopirate in prilepite besedilo iz aplikacij, kot sta Pages in TextEdit, in slog bo ohranjen. Tukaj lahko celo kopirate in prilepite slike in v svoj podpis vključite sliko. Čeprav to močno odsvetujem. Ko postavite sliko s svojim podpisom, priložite veliko datoteko vsakemu e-poštnemu sporočilu, ki uporablja ta podpis. Predstavljajte si, da prijateljem pošiljate e-pošto in vsako posamezno sporočilo, ki ga pošljete, bo vsebovalo to prilogo. Prvič, bo porabil širino njihovega mobilnega pasu, ko bodo brali svojo e-pošto na svojih iPhonih. Prav tako bo zavzel ves ta dodaten prostor za shranjevanje. Če prijatelju v enem letu pošljete sto sporočil, je to sto kopij te slike, ki je zdaj trajno shranjena v njihovi bazi e-pošte. Zato vedno svetujem, da je najboljša praksa, da vaš e-poštni podpis ostane kratek in jedrnat. Morda vključite svoje ime in ime vašega podjetja, če gre za podjetje. Mogoče nekje vključi povezavo. V resnici vam ni treba nikoli vključiti svojega e-poštnega naslova, ker ste nekomu pravkar poslali e-pošto. Lahko samo odgovorijo ali pogledajo, od koga je e-poštno sporočilo.
Zato menim, da je pri ustvarjanju e-poštnih podpisov pomembno biti zelo konzervativen in biti čim krajši in preprosti. Pri sestavljanju sporočila ne pozabite, da lahko vedno izbirate med vsemi, ki so povezani s tem računom. Zato razmislite o tem, ko pošljete e-pošto. Pomislite, kateri e-poštni podpis je na dnu in ali ustreza sporočilu. Torej v eni minuti morda pošljete e-pošto stranki ali sodelavcu s poslovnim sporočilom, v naslednji minuti pa morda pošljete e-pošto prijatelju z osebnim sporočilom. Redkokdaj velja isti podpis v obeh primerih. Zato pojdite in previdno izberite svoj podpis. Ne uporabljajte samo privzetega za vse. Upoštevajte tudi, da ta podpis le prilepi besedilo na dno sporočila. Po dejstvu ga lahko prilagodite. Tako lahko spremenim podpis tukaj v Business, potem pa bi lahko dodatno prilagodil z nečim drugim. Kot morda dodajanje telefonske številke, če se mi zdi to pomembno v tej situaciji, vendar mi ni nujno, da je treba dodati kot običajen e-poštni podpis, ki je na voljo na seznamu. Prejemnik ne bo vedel razlike med tem, da je to nekaj, kar je e-poštni podpis v aplikaciji, in nekaj, kar ste pravkar vnesli.
Tako lahko uporabite e-poštne podpise v aplikaciji Mac Mail. Upam, da se vam je to zdelo koristno. Hvala za ogled.
 

Priponke

  • Screenshot 2022-02-28 at 19.56.43 Large.jpeg
    Screenshot 2022-02-28 at 19.56.43 Large.jpeg
    154 KB · Ogledi: 5

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Registracija in uporaba foruma je brezplačna.

Ustvari račun

Ustvarite račun za našo skupnost. Enostavno je!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Morda vas zanima tudi...

  • Članek
Barve poudarka in osvetlitve, ki se uporabljajo v skoraj vsaki aplikaciji na vašem Macu. Vsaka aplikacija ima svoje privzete barve...
Odgovori
0
Ogledi
45
  • Članek
Obstaja veliko različnih vrst ozadij namizja, imenovanih tudi ozadja, ki jih lahko uporabljate na vašem Macu. Dinamična ozadja se...
Odgovori
0
Ogledi
64
  • Članek
Obstaja veliko načinov za shranjevanje in priklic spletnih lokacij, razen navadnih zaznamkov brskalnika. Naučite se ustvariti sezname in...
Odgovori
0
Ogledi
45
  • Članek
S toliko funkcijami v toliko aplikacijah je enostavno spregledati nekatere zelo uporabne funkcije v aplikacijah, ki jih uporabljate vsak...
Odgovori
0
Ogledi
44
  • Članek
Bližnjice na tipkovnici so priročne in prihranijo čas, vendar nekatere bližnjice na tipkovnici, ki jih trenutno uporabljate, morda niso...
Odgovori
0
Ogledi
46
Na vrhu