Vir slike: Apple
Apple je v svoji izjavi dejal, da je odpravil težavo, ki bi lahko povzročila, da se nekateri računalniki Intel Mac s čipom T2 ne zaženejo po namestitvi macOS Monterey. Prišlo je do težave z vdelano programsko opremo na varnostnem čipu Apple T2, ki je nekaterim uporabnikom preprečila, da bi lahko zagnali svoje računalnike Mac po posodobitvi na programsko opremo macOS Monterey.
Maci s čipom T2 so bili izdelani med letoma 2017 in 2020, seznam pa je na voljo spodaj:
- iMac (Retina 5K, 27-inch, 2020)
- iMac Pro
- Mac Pro (2019)
- Mac Pro (Rack, 2019)
- Mac mini (2018)
- MacBook Air (Retina, 13-inch, 2020)
- MacBook Air (Retina, 13-inch, 2019)
- MacBook Air (Retina, 13-inch, 2018)
- MacBook Pro (13-inch, 2020, Two Thunderbolt 3 ports)
- MacBook Pro (13-inch, 2020, Four Thunderbolt 3 ports)
- MacBook Pro (16-inch, 2019)
- MacBook Pro (13-inch, 2019, Two Thunderbolt 3 ports)
- MacBook Pro (15-inch, 2019)
- MacBook Pro (13-inch, 2019, Four Thunderbolt 3 ports)
- MacBook Pro (15-inch, 2018)
- MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 ports)
Apple pravi, da je posodobitev vdelane programske opreme BridgeOS zdaj vključena v obstoječe posodobitve za macOS, da se preprečijo nadaljnje napake. Uporabniki, ki jih je težava že prizadela, naj se za pomoč pri svojih napravah obrnejo na Apple podporo.